Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Hon som skriver - 16 juni 2013 13:24

Min älskade katt är död. Jag kommer inte att höra av mig på ett tag.

Av Hon som skriver - 16 juni 2013 10:19

blev namnet! Jag är nöjd med det! Den som inte är det ... dra åt helvete och snacka me Calle. x3 


Hannah Ivashkov .. är det tillräckligt ryskt? Vem bryr sig? Inte jag iallafall. 


MEN JAG ÄR NÖJD OCH DET ÄR DET SOM RÄKNAS! 


Den nya Headerna är klar, men ni får inte se den fören Hogwartsnovell 1 är klar. 


Kram! Och nu är jag på bättre humör ! x3 

Av Hon som skriver - 16 juni 2013 08:45

Jag har bestämt mig för att Hannah Hathaway ska komma från Ryssland, vad fan ni än säger. 

Jag har bestämt mig för att byta hennes efternamn istället. Jag tänker ta ett namn från bokserien "Vampire Academy" där de 12 kungliga familjerna har Rysska namn. 


-Badica

-Conta

-Dashkov

-Dragomir

-Drozdov

-Ivashkov

-Lazar

-Ozera

-Szelsky

-Tarus

-Voda

-Zeklos


Men jag har inte bestämt vilket jag ska ta än. Vilket passar bäst till namnet Hannah? 

Hannah Badica, Hannah Conta, Hannah Dashkov, Hannah Dragomir, Hannah Drozdov, Hannah Ivashkov, Hannah Lazar, Hannah Ozera, Hannah Szelsky, Hannah Tarus, Hannah Voda eller Hannah Zeklos? Det är frågan ... 

Jag vet serriöst inte, alla namnen är ganska fina.

Jag tar helt enkelt det som inte är så jobbigt att skriva men ändå är ganska fint. Det blir då ... Badica, Dashkov, Dragomir, Ivashkov, Ozera eller Zeklos. Hm... Nån av dem blir det. 


Jag har även ett till meddelande. 

Omröstningen slutade 50/50. 

Jag kommer göra om bloggen, för det är det som jag egentligen vill. Föresten måste jag det, för hur konstigt blir det inte sen, när jag börjar på en ny novell och har Hogwarts-tema? 


Så jag ska börja på en ny Header och bestämma ett efternamn. Det är mina uppdrag idag! 


Kram! 


P.S Meddelar namnet sedan! 


Det blir Hannah ... 

Tjenna!


Hej där! Glad att du kom! Här kommer jag skriva korta noveller!

Fråga saker! Jag svarar!

11 besvarade frågor

RÖSTA! >:D

Jag tycker att den pågående novellen är
 sådär.
 okej.
 halvbra.
 bra.
 jättebra.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok!

Länkar

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards