Direktlänk till inlägg 13 april 2014

GAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Av Hon som skriver - 13 april 2014 08:26

Jag suger verkligen på att blogga. Jag håller på ett tag, sen börjar skolan och så kan jag inte fortsätta, för att jag blir för jäkla trött. Vad sur jag blir på mig själv. 


Igår tog jag fram det senaste kapitlet av novellen i Word och läste igenom det, och så tänkte jag: "Jäääääklar vad dåligt det här är." Jag raderade alltihop... Men det var ju dåligt. Jag vill inte visa er något som är dåligt?! Nu ska jag försöka reparera misstagen... hehe.. och skriva om hela kapitlet igen. 


Nu kommer några andra nyheter:

1. JAG FICK ETT A PÅ EN NOVELL I SKOLAN!!!!!!!! (Jag KAAAAAAAANSKE ska lägga ut den novellen nångång) 


2. Jag har börjat skriva en till novell, men det kommer nog inte att bli någonting med det. 


3. Jag har bestämt mig för att jag tänker gå språklinjen på gymnasiet.


4. Jag vill bli journalist eller caféägare i framtiden. (Inte för att de har någonting gemensamt men...) och jag vill vara författare vid sidan om. 


4½. Jag tänker bli en känd författare så att alla vill komma till mitt café! 


5. Jag har en ny favoritlåt: "I see fire" med Ed Sheeran. (Den är för bra för att få finnas) 



Tack för idag! (Eller ja, tack för nu. Lägger KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSKE ut något sen.) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som skriver - 28 september 2014 15:14

Hej!    Det var ju typ... väldigt länge sedan jag skrev någonting, och jag är ledsen för det.. men jag har i alla fall något jag vill berätta: Jag har blivit lite Potternörd igen, och tog redan på mina inloggningsuppgifter på Pottermore! Jag känn...

Av Hon som skriver - 25 april 2014 21:21

... till hogwartsnoveller! Bloggen fyller 1 år! På andra bloggar brukar man skriva nått långt, töntigt inlägg och tacka för året... men jag tänker fira med att lägga ut en novell istället! Jippi! Den kommer ut EXAKT 22.00 idag! Grattis till hogwartsn...

Av Hon som skriver - 14 april 2014 08:53

Esther hämtade sig en stund och var tyst med ett plågat uttryck i ansiktet. Sedan öppnade hon munnen igen, tvekade en sekund, och fortsatte sedan: ”Hon var det långt innan jag ens var född. Hon har nog varit det sen hon flyttade hemifrån, tro...

Av Hon som skriver - 14 april 2014 07:48

Min blogg är ju inte särskillt känd eller så, nu när det nästan har gått ett helt år. Och jag tror att jag har kommit på vad det beror på.    Jag menar.. I början så skrev jag om Harry Potter, och då hade jag väl en handfull följare, men sen när ...

Av Hon som skriver - 13 februari 2014 18:55

Esther vaknade mitt i natten. Michael hade lagt sin hand på hennes huvud. Panikartad knuffade hon bort den och tryckte sig mot väggen igen. Omedvetet hade hon givit ifrån sig ett skräckslaget, men kort skrik. Michael slog omedelbart upp ögonen och ti...

Tjenna!


Hej där! Glad att du kom! Här kommer jag skriva korta noveller!

Fråga saker! Jag svarar!

11 besvarade frågor

RÖSTA! >:D

Jag tycker att den pågående novellen är
 sådär.
 okej.
 halvbra.
 bra.
 jättebra.

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok!

Länkar

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards